Ez a weboldal sütiket (cookie-kat) használ a felhasználói élmény növelése érdekében.

A törvény kimondja, hogy cookie-kat tárolhatunk az eszközön, ha feltétlenül szükségesek ehhez az oldalhoz. Minden más típusú cookie esetében szükségünk van az engedélyedre. Kérjük, engedélyezd a Statisztikai sütiket, hogy hatékonyabban tudjuk fejleszteni szolgáltatásunk, illetve engedélyezheted az érdeklődésének megfelelő reklámok megjelenítését támogató Marketing sütiket is:

Szükségszerű sütik
A weboldal működéséhez pl.: regisztrált felhasználó bejelentkezéshez, kosár funkciókhoz szükséges sütik. Növelik az oldal funkcionalitását azáltal, hogy néhány információt tárolnak a beállításaidról. Ezek a sütik nem tárolnak személyes adatokat és az ebbe a csoportba tartozó sütik használata elengedhetetlen.

Statisztikai sütik
Ezek segítenek bennünket abban, hogy értékeljük weboldalunk teljesítményét, hogy tudjuk mi történik az oldalainkon, s ezen tapasztalatok alapján fejlesszük a minél jobb felhasználói élmény eléréséért.

Közösségi média és marketing sütik
A böngészési szokásaidra, érdeklődési körödre vonatkozó adatokat gyűjtő - jellemzően harmadik féltől származó – sütik, amelyek a személyre szabott reklámok megjelenítését és a közösségi média megszokott funkcióit teszik elérhetővé.

Részletek a Cookie-k kezeléséről...

Megrendeléssel kapcsolatos gyakori kérdések

Ha az alábbiak között nem találod meg a kérdésedre a választ, akkor írj nekünk e-mailt a rendeles@minimano.hu-ra vagy a minimano@minimano.hu e-mail címre. Ígérjük, hogy igyekszünk felmerülő kérdésedet minél hamarabb megválaszolni.
(GYIK, GY.I.K, Gyakran ismételt kérdések, FAQ, Frequently asked questions)



- Nem kaptam a regisztrációkor visszaigazoló emailt, pedig az e-mail címemet helyesen adtam meg!
- Miből tudom, hogy megkapták a megrendelésemet?
- Miből tudom, hogy a megrendelésem folyamatban van?
- Miből tudom, hogy mikor érkezik a csomagom?
- Hogyan tudok elállni az interneten történő vásárlástól?
- Mennyibe fog kerülni a kiszállítás?
- Hogyan fizethetem a megrendelésemet?
- Szeretném módosítani a rendelésemet, van erre lehetőség?
- Szeretném lemondani a rendelésemet, hol tehetem ezt meg?
- Hol tudok érdeklődni a csomagom után?
- Személyes átvétellel kért termékeket meddig tartják számomra?
- Hogyan zajlik a megrendelésem feldolgozása?
- Hogyan működik a Facebook-os bejelentkezés?
- Hová kell beírnom a hírlevélben kapott kuponkódot?
- Egészségpénztári számlát hogyan kérhetek online vásárlás során?
- Hogyan fizethetek bankkártyával?
- Bútorszállítás külföldre?
- Van lehetőség arra, hogy a leadott rendeléseket össze lehessen vonni vagy későbbi időpontra kérni a szállítást?



- Nem kaptam a regisztrációkor visszaigazoló emailt, pedig az e-mail címemet helyesen adtam meg!

A regisztráció után a rendszerünk automatikusan azonnal küldi a visszaigazoló e-mailt, ezt néhány percen belül meg kell kapnod! (Egyes e-mail szolgáltatók túlterheltsége ezt az időt valamivel megnövelheti!)
Bizonyos e-mail rendszerek és szolgáltatók a visszaigazoló levelünket SPAM-nek (levélszemétnek) minősíthetik! Kérjük nézd meg a levelünket a Spam mappában is ha nem találod a Beérkezett levelek között!

A freemail.hu, citromail.hu különösen problémás lehet! Nem ajánljuk ezen a rendszerek használatát! A mi rendszerünk perceken belül elküldi a visszaigazoló levelet, de sajnos ezek a szolgáltatók visszadobják (elutasítják) rendszeresen! Már többször próbáltuk velük felvenni a kapcsolatot, hogy javítsák a hibás működést, de sajnos sikertelenül!

Mivel a jövőben is nagyrészt e-mailben kommunikálunk, ezért a levelünket (illetve a feladót) jelöld megbízhatónak és tedd át a levelet a Beérkezett üzenetek mappába! A visszaigazoló levél feladója info@minimano.hu!
GMAIL.COM felhasználók figyelem!
Citromail felhasználóknak!
Bővebben>>


- Miből tudom, hogy megkapták a megrendelésemet?

Amennyiben a megrendelésedet megfelelően adtad le, akkor a beérkezés után a rendszer egy automata válaszlevelet küld a leadott rendelésről. Ez általában perceken belül megérkezik (a levelező szerverek terheltségének függvényében)!
Ha ez az automata email nem érkezik meg (legfeljebb fél órán belül), valószínűleg a rendelés leadása sikertelen volt! Ebben az esetben érdemes a rendelés leadását újra megkísérelni!
(A feljebb említett Freemail, Citromail probléma itt is fennáll!!)


- Miből tudom, hogy a megrendelésem folyamatban van?

Ha a megrendeléseddel kapcsolatban bármilyen probléma merül fel (pl. készlethiány) emailben (sürgős esetben telefonon) felvesszük veled a kapcsolatot.
A megrendeléseket (amennyiben a megrendelt áru készleten van) akár 3 munkanapon belül át tudjuk adni a futárnak.


- Miből tudom, hogy mikor érkezik a csomagom?

Amint átadtuk a futárszolgálatnak a csomagodat, e-mailben jelezzük feléd.

  • A DPD futárszolgálat országon belül általában a következő munkanapon kiszállítja a csomagot a megadott címre és e-mailben értesít a csomag érkezéséről és a pontos fizetendő összegről.
  • A Pick-Pack pontokra az átadástól számított következő munkanapon (Budapesten belül) megérkezik a csomagod, míg vidékre körülbelül 2 munkanap az átfutási idő. Mindenképpen e-mailben értesítenek a csomagod átvehetőségéről.

- Hogyan tudok elállni az interneten történő vásárlástól?

Vevő a termék kézhezvételének napjától számított 14 naptári napon belül indokolás nélkül elállhat, ez esetben azonban köteles a Terméket a Szállítónak visszaszolgáltatni és viselni az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. Szállító azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő teljes kárának megtérítését. Szállító köteles a fogyasztó által kifizetett vételárat haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
Bizonyos esetekben nem illeti meg az elállás joga a vásárlót: Teljesen egyedi, kifejezetten a vásárló kérésére készített termék esetén. (pl.: ajándéktárgyak, a vásárló által biztosított fotókkal ellátva stb.)

Bővebb információ ide kattintva!


- Mennyibe fog kerülni a kiszállítás?

Megújult szállítási feltételeink DPD futárszolgálattal:
(magyarország területén érvényes!)

https://www.minimano.hu/szallitasi_informacio.html#dpd

Megújult szállítási feltételeink Pick-Pack ponttal:

https://www.minimano.hu/szallitasi_informacio.html#pikk_pakk

Szállítással kapcsolatos bővebb információ ide kattintva!


- Hogyan fizethetem a megrendelésemet?

- személyes átvétel: üzletünkben a pénztárnál készpénzzel vagy bankkártyával.
- utánvéttel: DPD futárszolgálat esetében a fizetés a csomag kézhezvétele után készpénzben vagy bankkártyával. A Pick-Pack pontokon lehetőség van a kártyás és a készpénzes fizetésre is az átvételkor.
- online bankkártyás fizetéssel: az online vásárlás során válaszd a "Kiszállítás futárszolgálattal - Bankkártyás fizetés" opciót!


- Szeretném módosítani a rendelésemet, van erre lehetőség?

A módosításokkal küldj egy e-mailt a rendeles@minimano.hu e-mailcímre és mi igyekszünk a változtatásokat megoldani.


- Szeretném lemondani a rendelésemet, hol tehetem ezt meg?

E-mailben a rendeles@minimano.hu emailcímen. Telefonos lemondást sajnos nem áll módunkban elfogadni.


- Hol tudok érdeklődni a csomagom után?

E-mailben a rendeles@minimano.hu e-mailcímen. Termékinformációval kapcsolatban keresd kollégáinkat az alábbi telefonszámokon: +36 30 335 4243


- Személyes átvétellel kért termékeket meddig tartják számomra?

Alapesetben az összeszedéstől és kiértesítéstől számított 1 hétig tartjuk a nevedre félretéve a megrendelt termékeket!


- Hogyan zajlik a megrendelésem feldolgozása?

Személyes átvétel esetén: A kollégáink összekészítik a megrendelt termékeket és ha minden termék elérhető, e-mailben tájékoztatnak, hogy a megrendelt termékek átvehetők! (Az e-mail megérkezése előtt nem érdemes elindulni a termékek átvétele miatt!)

Pick-Pack kiszállítás vagy DPD futár választása esetén: A kollégáink összekészítik a megrendelt termékeket és ha minden termék elérhető, a lehető leggyorsabban átadják a futárszolgálatnak!

Megjegyzés:
Ha egy vagy több termék a megrendelésedből nem áll rendelkezésre készlethiány miatt, akkor a kollégák felveszik a kapcsolatot a beszállítónkkal és ennek eredményéről néhány napon belül erről tájékoztatnak e-mailben!
Figyelem! Ha a webáruházunkban "Csak megrendelésre" jelöléssel ellátott terméket rendelsz akkor biztosan nem elérhető azonnal a termék! Sajnos akkor is előfordulhat, hogy éppen nincs raktáron a termék ha nincs ilyen megjelölés!


- Hogyan működik a Facebook-os bejelentkezés?

Facebook fiókkal történő első bejelentkezéskor engedélyezned kell a "Mini-Manó Weboldal" alkalmazást. Az alkalmazás nem lájkol, nem ír a faladra, kizárólag az adataid (felhasználónév, emailcím) alapján elkészíti a Mini-Manós profilodat, amit bármikor tudsz módosítani az adatmódosítás gombra kattintva!

Ha a Facebookon megváltoztatod az email címed, akkor a www.minimano.hu oldalon új fiók jön létre, ha később újra a FB gombbal akarsz belépni! Tehát az előzőleg elmentett szállítási/számlázási címek elvesznek és újra fel kell rögzíteni ezeket!


- Hová kell beírnom a hírlevélben kapott kuponkódot?

A kuponkódodat a kosárban a 4-ik lépésnél (Kedvezmények) kell a "Kuponkód" mezőbe kell beírni! Ez csak akkor lehetséges miután a megvásárolni kívánt termékeket a kosárba raktad!
Ezután meg kell nyomni az "Ellenőrzés" gombot. A gomb megnyomása után a rendszerünk megvizsgálja a Kuponkód érvényességét, tehát hogy a kuponon megadott érvényességi időn belül akarod-e felhasználni és hogy a kosárba helyezett termékekre alkalmazható-e a beírt kupon!?
(A kuponjainkat csak teljes árú termékekre veheted igénybe, tehát akciós termékekre nem!)
Ezután a "Kuponkód érvényesítése" gombbal lehet alkalmazni a kuponkódot az adott rendelésnél!
A kuponkedvezmény a kosárban azonnal látszik!
KUPONKOD_2019.png


- Egészségpénztári számlát hogyan kérhetek online vásárlás során?

EPHa az online vásárlásodat valamelyik egészség pénztárral szeretnéd elszámoltatni, kérünk már a rendelés leadásakor gondolj erre! Utólag nem áll módunkban egészségpénztári számlát kiadni!

Regisztrált felhasználóként felvihetsz a rendszerünkbe több számlázási címet is! Az "adatmódosítás" menüpontban https://www.minimano.hu/ugyfelkapu/ tudod ezt megtenni az alább látható módon!

FONTOS! Az új cím rögzítésekor Egészségpénztár típust válaszd!
Ezek után értelemszerűen kitölthetőek az adatok, ahogyan a képen is látható..


- Hogyan fizethetek bankkártyával?

- Online bankkártyás fizetés elérhető webáruházunkban (Kiszállítás futárszolgálattal - Bankkártyás fizetés)

- A Futárnál készpénzzel tudod kifizetni a megrendelt termékeket. Előfordulhat, hogy bankkártyás fizetésre is van lehetőség, de sajnos ez a kisegítő futároknál nem minden esetben igaz a DPD Futárszolgálatnál, így mindenképpen készpénzzel érdemes készülni az átvételkor. (Kiszállítás futárszolgálattal - Utánvétes fizetés)

- Személyes vásárlás esetén pénztárainknál Mastercard és Visa kártyákat tudunk elfogadni! (Személyes átvétel üzletünkben - Fizetés személyesen)
Sajnos American Express, Erzsébet kártya és Egészség pénztári kártyákat nem tudjuk elfogadni!


- Bútorszállítás külföldre?

Figyelem! Bútorokat nem tudunk külföldre szállítani! Cégünkkel szerződésben álló futárszolgálat bizonyos súlynál nehezebb és terjedelmesebb csomagok szállítását csak belföldön vállalja, ezért a külföldi bútorszállítást nem tudjuk biztosítani!


- Van lehetőség arra, hogy a leadott rendeléseket össze lehessen vonni vagy későbbi időpontra kérni a szállítást?

Sajnos a külön leadott megrendelések összeváratása és későbbi időpontra történő kiszállítása átmenetileg szünetel! A rendeléseket összeállításuk után átadjuk a futárszolgálatnak, későbbi időpontra kiszállításukat jelenleg nem tudjuk vállalni.