Webáruház
- Babakocsi
- Babakocsi kiegészítők
- Bölcsi- és ovikezdés
- Biztonsági gyerekülés
- Kiegészítők biztonsági gyerekülésekhez
- Babaszobák és bútorelemek
- Babaszoba berendezése és dekorációja
- Pelenkázás kellékei
- Szoptatási eszközök, kiegészítők
- Baba- és mamakönyvek
- Babaetetés, étkezés
- Babakozmetikumok
- Biztonsági eszköz
- Élelmiszerek, italok
- Fürdetéshez
- Gyerekruházat
- Higiénia
- Játékok, játéktartók
- Lakástextília
- Mamatermék
- Otthon
- Utazás
- Egyéb babatermék
Vevőszolgálat
Kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás
A vásárlástól való elállás joga
Érvényes: 2021.01.01-től
Teljes Vevőszolgálat menüpont nyomtatása!
Hasznos információk röviden
1. Termékek és árak
A termékek mellett feltüntetett árak bruttó árak. Az akciós termékeink árából további (klubkártyás, ikres vagy kuponos kedvezmény) nem vehető igénybe. Egy termékre csak egyféle kedvezmény vehető igénybe!
A weboldalon szereplő kínálat nem tükrözi az üzlet árukészletét. A bababoltunkban lényegesen több termék kapható, de az is előfordulhat, hogy a weboldalon kiszemelt termék a valóságban éppen nincs raktáron, erről is emailben tájékoztatunk!
Bár gondosan ellenőrizzük a www.minimano.hu oldalon lévő termékek árait és feltüntetett fotóit, fenntartjuk magunknak a jogot minden nyilvánvaló tévedés, számítási, szerkesztési, és technikai hiba korrigálására, valamint olyan árváltoztatásra, amelyet jelentős jogszabály módosítás indokol. A www.minimano.hu oldalon található termékeket a készlet erejéig tudjuk garantálni. Az oldal működtetésével kapcsolatos esetleges technikai problémákból adódó, tévesen megjelent árakért nem tudunk felelősséget vállalni. Fenntartjuk magunknak a jogot, minőségi vagy más problémákból adódóan egyes termékek forgalmazásának beszüntetésére.
Kizárólag abban az esetben rendeld meg a kívánt terméke(ke)t, amennyiben a csomag átvételekor ki tudod fizetni annak díját! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!
2. Szállítás
A webáruházban szereplő termékek általában vannak raktáron, ebben az esetben a szállítási határidő 5 munkanap, kivéve az akciós időszakokat (pl. ingyenes kiszállítás), amikor felgyűlt rendelések száma miatt csúszhat a kiküldés. Az esetleges készlethiány esetén ez a határidő hosszabb lehet. A megrendelt termék(ek) a választott szállítási és fizetési módtól függően jutnak el Hozzád.
A kiszállítási módokról és díjakról ide kattintva tájékozódhatsz.
A fizetési módokról ide kattintva olvashatsz!
DPD Hungária Kft. kizárólag háztól házig vállalja a csomagok kiszállítását. Ez azt jelenti, hogy esetlegesen az emeletre, a lakásba nem viszik be, ezt az átvevőnek kell megoldania!
3. Bútorok kiszállítása
Futárszolgálat útján maximum 50kg-os csomagokat tudunk elküldeni. Ennél nehezebbek lehetnek egyes bútorok. Ezek kiszállításáról külön kell gondoskodjunk, amelyről e-mailben értesítünk.
A legtöbb bútor gyártási ideje a megrendeléstől számított 4-5 hét, ehhez adódik hozzá a szállítási idő. A bútoroknál a termékleírásban jelezzük a gyártási és szállítási időt. Ha a megrendelt bútor nincs raktáron, 20% előleget kérünk előre átutalni, a számlaszámunkat és a kért összeget emailben fogjuk elküldeni. Az összeg számlánkra érkezését követően adjuk le a bútor rendelést a gyártó felé!
Megrendelés után pár napon belül e-mailben tájékoztatjuk a megrendelt bútorok raktárunkba való várható beérkezéséről (a gyártói visszajelzés alapján), valamint – szállítás esetén - azok lehetőségeiről, idejéről. A megrendelések kiszállítása során előfordulhatnak rendkívüli esetek, melyek késedelmet okozhatnak (pl. időjárási és közlekedési tényezők). Ilyen esetekben türelmüket és elnézésüket kérjük.
DPD Hungária Kft. kizárólag háztól házig vállalja a csomagok kiszállítását. Ez azt jelenti, hogy esetlegesen az emeletre, a lakásba nem viszik be, ezt az átvevőnek kell megoldania!
Általános szerződési feltételek (ÁSZF)TÁVSZERZŐDÉS MAGYAR NYELVEN
A Megrendelőlap Megrendelő általi elküldésével és annak a Szállító által történő visszaigazolásával a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján távollévők közötti szerződés jön létre
egyrészt a Mini-Manó Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. (székhely: 1149 Budapest, Nagy Lajos király útja 112., Adószám: 12574944-2-42, Cégjegyzékszám: 01-09-693214, Bankszámla: K&H Bank Zrt. 10409015-50526688-54741058) a továbbiakban: Szállító,
Másrészt a Megrendelő, mint Vevő között az alábbi feltételek szerint:
- A szerződés tárgya a www.minimano.hu webáruházban található összes árucikk. Az árucikkek tulajdonságait, jellemzőit az árucikkhez tartozó konkrét oldalon ismerheti meg. A webáruházban található termékek adatai a megrendelés időpontjában érvényesek. Újabb ugyanazon termékre vonatkozó, de későbbi időpontban történő megrendelés esetén, az adatok változhatnak.
A Szállító köteles az utánvéttel megrendelt és a Szállító által visszaigazolt, a Vevő által a Megrendelésen kiválasztott terméke(ke)t a Megrendelésen megjelölt szállítási címre, raktáron lévő termékek esetében 5 munkanapon belül, beszállítóink raktárán lévő termékeket 10 munkanapon belül eljuttatni. Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik (pl: a termék beszerezési ideje hosszabb, vagy a termék nem beszerezhető), úgy a Szállító köteles haladéktalanul a Megrendelő által a Megrendelésen feltüntetett e-mail vagy telefon útján értesíteni Megrendelőt 3 munkanapon belül. - A Szállító köteles a Személyes átvétel útján megrendelt, a Megrendelő által a Megrendelésen kiválasztott terméke(ke)t a Megrendelő számára a Szállító Telephelyén (Mini-Manó Babacentrum 1149 Budapest, Nagy Lajos király útja 112.) amennyiben az raktáron van 5 munkanapon belül, beszállítóink raktárán lévő termékeket 10 munkanapon belül átadni Megrendelőnek. Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy a Szállító köteles haladéktalanul a Megrendelő által a Megrendelésen feltüntetett e-mail vagy telefon útján értesíteni Megrendelőt.
- Megrendelő köteles az általa feladott Megrendelésen megjelölt és a Szállító által a Megrendelő által megadott címre kiszállíttatott termékeket átvenni, és a Szállító által küldött visszaigazoláson feltüntetett, a Szállító által kiállított számlán szereplő vételárat, mely a termékek csomagolási és szállítási költségeit is tartalmazza készpénzben a kézbesítő részére kifizetni. Amennyiben Megrendelő a Megrendelésen a vételár teljesítésének módjaként banki átutalást jelölt meg, úgy Megrendelő köteles a vételárat a Szállító által a megrendelőlapon feltüntetett e-mail címre kiküldött proforma számla adatai alapján az azon feltüntetett fizetési határidőn belül a Szállító fent megjelölt bankszámlájára átutalni. Ez esetben Szállító a vételárnak a bankszámláján történő jóváírását követően 3 munkanapon belül köteles a terméke(ke)t a Megrendelő által megjelölt szállítási címre elküldeni.
- Megrendelő köteles a csomag átvételét követően azonnal ellenőrizni a megrendelt termékek sértetlen állapotát. Amennyiben valamilyen sérülést vagy problémát tapasztal a megrendeléssel kapcsolatba, a Megrendelőnek 2 munkanap áll rendelkezésére bejelenteni a Szállító felé ezt a reklamacio@minimano.hu emailcímen.
- Vevő a termék kézhezvételének napjától számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat, ez esetben azonban köteles a Terméket a Szállítónak visszaszolgáltatni és viselni az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. Szállító azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő teljes kárának megtérítését. Szállító köteles a fogyasztó által kifizetett vételárat haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
Bizonyos esetekben nem illeti meg az elállás joga a Vásárlót:
- olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
- romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
- olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza; - Szállító a megkötött szerződést írásban kötöttnek minősíti, a szerződést teljesítés után online iktatja, így az esetleges jogviták esetén a beérkezett rendelés, ami írásbeli szerződésnek minősül visszakereshető a Szállító adatbázisából. Szállító a Megrendelő adatait a szerződés teljesítése és az esetleges kifogások intézése érdekében az ügyletekre vonatkozó adatokkal együtt tárolja, azokat alvállalkozóinak átadja, akik azonban nem jogosultak azokat a teljesítést követően tovább tárolni, illetve megőrizni vagy más harmadik személyek részére továbbadni.
- A szerződés nyelve magyar, írásban kötöttnek minősül, iktatásra nem kerül, a későbbiekben nem visszakereshető. A szerződés magatartási kódexre nem utal.
- Az esetleges jogviták elbírálására Felek (hatáskörtől függően) a Pesti Központi Kerületi Bíróság, illetve a Fővárosi Bíróság illetékességét kötik ki.
9. Az itt nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyv, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. számú rendelet szabályai az irányadóak.
a_mini_mano_online_aruhaz_uzletszabalyzata_2017_09_26.pdf A MINI-MANÓ ONLINE ÁRUHÁZ ÜZLETSZABÁLYZATA
Kedves Vásárlónk!
Üdvözlünk a Mini-Manó online áruházban. Kérünk, vásárlást megelőzően figyelmesen olvasd el az alábbi vásárlási tájékoztatót.
Az eladó neve: Mini-Manó Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
Székhelye és telephelye: 1149 Budapest, Nagy Lajos király útja 112.
Adószám: 12574944-2-42
Cégjegyzékszám: 01-09-693214
Bejegyezte: Fővárosi Bíróság mint Cégbíróság
Bankszámlaszám: K&H Bank Zrt. 10409015-50526688-54741058
Képviselő: Tischler János ügyvezető
Telefonszám: +36 30 335 4243
Fax: 06-1/251-0127
E-mail: minimano@minimano.hu
Békéltető testület neve: Budapesti Békéltető Testület
Békéltető testület székhelye: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Békéltető testület elérhetősége: bekelteto.testulet@bkik.hu +36 (1) 488 2000
Vitarendezési fórum elérhetősége: https://ec.europa.eu/consumers/odr
1. VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK:
1.1 A Mini-Manó online áruházban mindenki vásárolhat, aki regisztrációval rendelkezik és elfogadja a jelen üzletszabályzatban foglalt feltételeket. A vásárlást megelőzően a pontos adatok megadásával ki kell tölteni a regisztrációs űrlapot.
1.2 A hibásan, vagy hiányosan kitöltött regisztrációs lapot érvénytelennek tekintjük. A Mini-Manó online áruház semmilyen formában nem vállal felelősséget a hibás adatokból eredő téves teljesítésért.
1.3 A bemutatott termékek részletes leírását az adott árucikk információs oldala tartalmazza. A termékek vételára a mindenkori hatályos általános forgalmi adót és egyéb közterheket is tartalmazzák. A termékek ára magyar forintban (Ft) vannak feltüntetve. A termékek vételára viszont nem tartalmazza a kiszállítás költségét.
1.4 Akciós áru esetében az akció a megadott határidőig vagy a készlet erejéig tart. Amennyiben az akciósan megrendelt termék elfogyott vagy időszakos készlethiány merül fel, erről a megadott e-mail címre az eladó értesítést küld.
2. ON-LINE VÁSÁRLÁS
2.1 Válaszd ki a megvásárolni kívánt terméket, majd a termék bruttó ára alatt található mezőben állítsd be a pontos darabszámot és nyomd meg a "KOSÁRBA" ikont. Amennyiben más terméket is szeretnél vásárolni, ismételd meg az előbb leírtakat. Amennyiben úgy gondolod, hogy befejezed a vásárlást, kérjük kattints a honlapon jobb oldalt felül elhelyezkedő "KOSÁR" ikonra vagy szövegre.
2.2 (1. Kosár) A megjelenő oldalon alkalmad nyílik javítani az adatbeviteli hibákat, egyes tételek esetében darabszámot módosítani(+ és - gombok), kiüríteni a kosarat, a nem kívánatos tételeket az X jellel kitörölni, továbbfolytatni a vásárlást, valamint befejezni a vásárlást. Ha van kuponkódod, írd be a megfelelő mezőbe és kattints az "Ellenőrzés" gombra!
A vásárlás véglegesítése a „2. Személyes adatok»" gombra kattintással folytatható!
2.3 (2. Személyes adatok) Itt megtekintheted a személyes adataidat amit regisztrációkor megadtál! Ha szükséges (regisztráció óta megváltozott valamely adatod) az "Adatok módosítása" gombra kattintva javíthatod!
2.4 (3. Szállítási adatok) Itt kiválaszthatod a Neked legmegfelelőbb szállítási és fizetési módot. (Szállítási és fizetési módok!) Ezek után a választott szállítási módtól függően megadhatod a szállítási adatokat, továbbá lehetőséged van a megrendelő adataitól eltérő számlázási címet is megadni. Az Egyéb megjegyzések rovatban más fontos információkat is megadhatsz, mint például: mikor tartózkodsz otthon a csomag átvétel miatt, vagy bizonyos termékből fiús vagy lányos színt szeretnél.
2.5. (4. Adatellenőrzés) Ezen az oldalon az előző lépésekben megadott adatokat ellenőrizheted le! Amennyiben minden adatot leellenőriztél, küldd el a megrendelésedet az oldalon található "Megrendelés" gombra kattintva. Ezután megjelenik egy újabb oldal, ahol visszajelzést kapsz arról, hogy sikeresen elküldted a megrendelést.
2.6 A sikeres rendelés elküldése után maximum 24 órán belül egy automata visszaigazolást fogsz kapni a vásárlás során megadott e-mail címre. A visszaigazolás tartalmazni fogja a megrendelt tételeket és a bruttó fizetendő összegeket, és a kiszállítási díjat. Néhány munkanapon belül munkatársunk is küld információt, amelyben már a termék rendelkezésre állásáról, a kiszállítás napjáról is kapsz információt! (Kérjük figyeld a SPAM mappát is! Néhány levelező levélszemétnek jelölheti a visszaigazoló leveleinket!)
3. RENDELÉS, KISZÁLLÍTÁS
3.1 A Mini-Manó online áruházban a rendelés kizárólag elektronikus úton lehetséges! Telefonon, faxon, levélben leadott rendeléseket nem áll módunkban elfogadni.
3.2 A beérkezett rendelésről az eladó visszaigazolást küld, amely tartalmazza a megrendelt termék vagy termékek pontos specifikációját és az árát, a megrendelő adatait, a számlázási és a szállítási címet. Amennyiben a visszaigazolás hibás adatot tartalmaz, azt a megrendelőnek 24 órán belül jeleznie kell, hogy a kiszállítást megelőzően legyen mód a korrekcióra.
3.3 Amennyiben a megrendelt áru nincs raktáron, az eladó értesítést küld a termék várható szállítási időpontjáról.
Kiszállítás futárszolgálattal opció esetén:
-- A megrendelt termékek kiszállítását országosan a DPD Hungária Futárpostai Csomagküldő Szolgálat végzi. (DPD Általános szerződési feltételek!) A kézbesítés a csomag átvételétől 4-5 munkanapon belül várható. A futár 8-18 óra között keresi fel a címzettet, ezért olyan szállítási cím megadása szükséges, ahol munkanapokon a jelzett időpontban az átvételre jogosult személy tartózkodik.
-- Amennyiben kiszállítás során a csomag átvétele sikertelen, a szállító értesítést hagy, majd legfeljebb kettő alkalommal ismét kísérletet tesz a csomag kiszállítására.
-- A megrendelt és átvett áru vételárának és szállítási költségének kiegyenlítése utánvéttel történik. Az utánvét összegét a szállító képviselőjének az áru átvételekor készpénzben kell átadni vagy bankkártyás kiegyenlítés is lehetséges! (Előre utalás vagy Online bankkártyás fizetés esetén természetesen a futárnál már nem kell fizetni!)
-- Megrendelő köteles a csomag átvételét követően azonnal ellenőrizni a megrendelt termékek sértetlen állapotát. Amennyiben valamilyen sérülést vagy problémát tapasztal a megrendeléssel kapcsolatban, a Megrendelőnek 2 munkanap áll rendelkezésére bejelenteni a Mini-Manó Kft. felé ezt a reklamacio@minimano.hu emailcímen.
-- Akadályoztatás esetén további 1 munkanap (összesen az átvételtől számítva 3 munkanap) áll a Megrendelő rendelkezésére, hogy az esetleges szállítás során keletkezett sérülést bejelentse közvetlenül a DPD Hungária Kft. ügyfélszolgálatán a lenti elérhetőségeken. (DPD Általános szerződési feltételek!
-- Az esetleges szállítási késedelem vagy a megrendelés teljes meghiúsulása esetén a Mini-Manó Kft.-vel szemben kártérítési igény nem érvényesíthető.
--A DPD Hungária Kft. ügyfélszolgálata:
1158 Budapest, Késmárk u. 14. fsz. 72.
Tel: 06-1/501-6204
Fax: 06-1/501-6214
e-mail: dpd@dpd.hu
web oldal: www.dpd.hu
Az ügyfélszolgálat nyitva tartási ideje: munkanapokon 8-tól 18 óráig.
Pick-Pack pont átvétel esetén:
-- A megrendelt termékek Pick-Pack pontba való kiszállítását országosan a SPRINTER Futárszolgálat Kft. végzi. (Sprinter Általános szerződési feltételek!)
-- A csomag futárnak való átadásáról e-mail értesítést küldünk
-- A megrendelt áru Pick Pack Pontba történő megérkezésekor a Sprinter futárszolgálat szintén e-mailben küld értesítést, melyet követően csomag azonnal átvehető. Az értesítést követően 7 munkanapon keresztül vehető fel csomag a Pick Pack Pontban, az üzletek nyitva tartási ideje alatt, mely átlagosan hétfőtől-vasárnapig 08.00 – 20.00 óráig , míg a töltőállomások jelentős részénél a hét minden napján 00:00 – 24:00-ig tart.
-- Pontos nyitvatartási adatok és a boltokra vonatkozó egyéb információk a www.pickpackpont.hu/atveteli-pont oldalon találhatóak.
-- A csomag a www.pickpackpont.hu/csomagkereso oldalon követhető nyomon.
-- Még több részlet a Szállítási információk oldalunkon található!
-- Az esetleges szállítási késedelem vagy a megrendelés teljes meghiúsulása esetén a Mini-Manó Kft.-vel szemben kártérítési igény nem érvényesíthető.
-- SPRINTER Futárszolgálat ügyfélszolgálata:
Hétköznapokon(kivéve kedd): 08:00 – 17:30
Kedd: 07:30 – 19:30 +361-347-3000
info@sprinter.hu | reklamacio@sprinter.hu
- 8-10 óra között – erős terheltség
- 10-11 óra között – közepes terheltség
- 11-13 óra között – gyenge terheltség
- 13-16 óra között – közepes terheltség
- 16-17:30 óra között – erős terheltség
- KEDD 17:30-19:30 óra között – közepes terheltség
4. KELLÉKSZAVATOSSÁG, TERMÉKSZAVATOSSÁG, JÓTÁLLÁS:
A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató
- Kellékszavatosság
[3. melléklet a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelethez]
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön a Mini-Manó Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény
teljesítése lehetetlen, vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását, vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított 2 éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított 6 hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Mini-Manó Kft. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított 6 hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
- Termékszavatosság
[3. melléklet a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelethez]
Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított 2 éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
- Jótállás
A jótállási kötelezettség a Polgári Törvénykönyv szerinti fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott, a korm. rendelet 1. mellékletben felsorolt új tartós fogyasztási cikkeknek minden olyan hibájára kiterjed, amelynek oka nem a vásárlás (a terméknek a Vásárló részére történő átadás) után következik be.
A fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet és annak módosítása, a 270/2020 (VI.12.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.
Minden a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet és a 270/2020 (VI.12.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó termékre a 270/2020 (VI.12.) Korm. rendelet szerinti 1 vagy 2 vagy 3 év jótállást vállalunk. A jótállás a Vásárló szavatossági jogait nem érinti.
A jótállás kezdő időpontja a termék Fogyasztónak történő átadásának a napja, vagy ha az üzembe helyezést az Eladó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja. De ha a Fogyasztó a fogyasztási cikket az átadástól számított 6 hónapon túl helyezteti üzembe, akkor az átadás napja lesz a jótállás kezdő időpontja. Eladó a termékhez mellékelt jótállási jegyet aláírásával és pecsétjével akkor érvényesíti, amikor a Fogyasztó a terméket átveszi (illetve amikor a vállalkozás a fogyasztási cikket a szállítónak átadja).
A jótállási igény a jótállási jegy bemutatása alapján érvényesíthető,
- ha a termék eladási ára 10000 Ft-ot eléri, de a 100000 Ft-ot nem haladja meg, 1 éven belül,
- ha a termék eladási ára a 100000 Ft-ot meghaladja, de a 250000 Ft-ot nem haladja meg, 2 éven belül,
- és ha az eladási ár 250000 Ft-ot meghaladja, 3 éven belül.
Jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása esetén a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát - a fogyasztó bemutatja. Ebben az esetben a jótállásból eredő jogok az ellenérték megfizetését igazoló bizonylattal érvényesíthetőek.
A jótállásból eredő jogok érvényesíthetőségének nem tehető feltételévé a fogyasztási cikk felbontott csomagolásának a fogyasztó általi visszaszolgáltatása.
Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék Fogyasztó részére való átadását követően lépett fel, így például,
- ha a hibát szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést az Eladó, vagy annak megbízottja végezte el, illetve, ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezethető vissza) okozta
- ha a hibát rendeltetésellenes használat okozta
- ha a károsodás nem rendeltetésszerű használat következménye (a használati-kezelési utasításban előírtaktól eltérő szakszerűtlen összeszerelés, helytelen használat, helytelen tárolás, szakszerűtlen tisztítás, rongálás stb.),
- ha a károsodás a használat vagy túlhasználat során bekövetkezett természetes kopás,
- ha a hibát helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás okozta
- ha a terméken a vevő (vagy idegen) átalakítást (szakszerűtlen javítást) végzett
- ha a hibát elemi kár, természeti csapás okozta
És nem tartozik a jótállás alá a jótállási jegyen feltüntetett olyan hiba, amelyet a Vásárló már a vásárláskor ismert, és amelyre a Vásárló árengedményt kapott.
Ha a termék vásárlója nem természetes személy, nem illeti meg a jótállási jog.
Jótállás keretébe tartozó hiba esetén a Fogyasztó:
- a vásárlástól (üzembehelyezéstől) számított 3 munkanapon belül érvényesítheti csereigényét, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
- a vásárlástól (üzembehelyezéstől) számított 3 munkanapon túl elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az az Eladónak a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével a Fogyasztónak okozott érdeksérelmet.
- ha az Eladó a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a Fogyasztó érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a Fogyasztónak a kijavításhoz vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, a Fogyasztó – választása szerint – a vételár arányos leszállítását igényelheti, a hibát az Eladó költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és a Fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a Fogyasztó érdekeit kímélve kell elvégezni. Az Eladónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb 15 napon belül elvégezze. A 15 napos határidő leteltekor a Vásárlót tájékoztatni kell, a javítás várható idejéről.
Ha a fogyasztási cikk első alkalommal történő javítása során megállapítást nyer, hogy az nem javítható, a Fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában a vállalkozás köteles azt 8 napon belül kicserélni, illetve ha erre nincsen lehetőség, a bizonylat szerinti vételárát visszatéríteni.
Ha a fogyasztási cikk 3 alkalommal történő kijavítást követően még a jótállási idő alatt ismét meghibásodik – a Fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában -, valamint, ha nem igényli a vételár arányos leszállítását, és nem kívánja azt a vállalkozás költségére kijavítani vagy kijavíttatni, a vállalkozás köteles azt 8 napon belül kicserélni, illetve ha erre nincsen lehetőség, a bizonylat szerinti vételárát visszatéríteni.
Ha a kijavításra az igény közlésétől számított 30. napig nem kerül sor - a Fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában - a vállalkozás köteles azt 8 napon belül kicserélni, illetve, ha erre nincsen lehetőség, a bizonylat szerinti vételárát visszatéríteni.
Választott jótállási jogáról a Fogyasztó egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Fogyasztó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a vállalkozást terhelik.
A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható terméket – a járművek kivételével – az üzemeltetés helyén kell megjavítani. Ha a javítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a forgalmazó gondoskodik.
A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre. Nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a Fogyasztó a terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni. A jótállási idő a terméknek vagy a termék részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.
A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek az Eladót terhelik. Fogyasztót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Ezen korlátozásoktól függetlenül Fogyasztót a jótállásból fakadó jogok a 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.
Szavatosság, jótállás érvényesítése
A jogosult, a hiba felfedezése után a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül, köteles kifogását a vállalkozással közölni. A hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölt fogyasztói kifogást kellő időben közöltnek kell tekinteni. Amennyiben a közléssel indokolatlanul késlekedik, az ebből eredő károk megtérítésére kötelezhető. A jótállási, illetve szavatossági igény bejelentése a vásárlás helyén, a vállalkozás székhelyén és bármely telephelyén, illetve a jótállási jegyen feltüntetett szervizben/javítószolgálatnál történhet.
Eladó székhelyének/telephelyének/szervizének elérhetőségei:
Név: Mini-Manó Kft.
Cím: 1149 Budapest, Nagy Lajos király útja 112.
Email: info@minimano.hu
Telefon: +36 30 335 4243
A vállalkozás a minőségi kifogás bejelentésekor köteles jegyzőkönyvet felvenni és annak másolatát haladéktalanul és igazolható módon a Fogyasztó rendelkezésére bocsátani.
Amennyiben a hibásként megjelölt termék nem rendelkezik a hibával, és a bevizsgálás alatt más hiba sem válik felismerhetővé, úgy az Eladót szavatossági kötelezettség nem terheli, a terméket nem cseréli, és vételárát nem térít vissza. A Vásárló jogosult ugyanakkor ilyen esetben is a terméket személyesen átvenni, vagy kérni annak saját költségén történő újbóli kiszállítását.
5. Észrevételek - reklamáció
Ha a Fogyasztó nem ért egyet a Vállalkozás által a minőségi kifogására adott válasszal/döntéssel a Fogyasztó panaszt tehet a vállalkozásnál. Illetve az alábbi elérhetőségen fogadjuk a Fogyasztó bármely, a Vállalkozással kapcsolatos panaszát.
- Vállalkozás neve: Mini-Manó Kft.
Levelezési cím: 1149 Budapest, Nagy Lajos király útja 112.
Telefonszám: +36 30 335 4243
Email cím: info@minimano.hu
Amennyiben az Eladó és a Fogyasztó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak rendelkezésre a fogyasztó számára:
Békéltető testületek:
A Fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti megyeszékhelyen a megyei (illetve fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák által működtetett békéltető testület eljárását (www.bekeltetes.hu) is kezdeményezheti.
Az eljárásra a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület illetékes. A fogyasztó erre irányuló kérelme alapján a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület helyett a szerződés teljesítésének helye vagy a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás, illetve az annak képviseletére feljogosított szerv székhelye szerinti békéltető testülethez is benyújtható a kérelem.
Ezen honlapon megtalálja a linkeket, melyekről indíthat online Békéltető Testületi eljárást:
https://bekeltetes.hu/index.php?id=panasz_bejelentese
A Megyei és Fővárosi Kereskedelmi és Iparkamarák által működtetett Békéltető Testületek elérhetőségei
Bács-Kiskun Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Levelezési cím:
Bács-Kiskun Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület 6001 Kecskemét Pf. 228.
telefon: (+36) 76 501 525, 501 532
Fax: (+36) 76 501 538
Mobil: (+36) 70 938 4765
E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu
honlap: www.bacsbekeltetes.hu
Békés Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület
Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
E-mail: bekeltetes@bmkik.hu
Telefon: 06-66-324-976
Fax: 06-66-324-976
Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület
Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefon:
46/501-091 (új ügyek)
46/501-871 (folyamatban lévő ügyek)
E-mail: bekeltetes@bokik.hu
www.bekeltetes.borsodmegye.hu
Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara által működtett Budapesti Békéltető Testület
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefon: 06-1-488-2131
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu
Honlap cím : bekeltet.bkik.hu
Csongrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület
Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Kamarai kapcsolattartó: Jerney Zoltán
Telefon: +36-62/554-250/118
Ügyfélfogadás: H-P: 9.00-11.00 között
E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu
Fejér Megyei Békéltető Testület
Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Szabó Brigitta békéltető testületi ügyintéző, ügyfélkapcsolati koordinátor
Telefon: 06-22/510-310
Fax: 06-22-510-312
E-mail: bekeltetes@fmkik.hu
Honlap: http://www.bekeltetesfejer.hu/
Győr-Moson-Sopron Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület
Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefon: 06-96-520-217
email: bekeltetotestulet@gymskik.hu
Hajdú-Bihar Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület
Székhely: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
Ügyintézés helyszíne: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15.
Telefon: 06-52-500-710, 06-52-500-745
Fax: 06-52-500-720
E-mail: bekelteto@hbkik.hu
Heves Megyei Gazdasági Kamarák mellett működő Békéltető Testület
VÁLTOZÁS!
Új helyen az ügyfélfogadás!
Cím: 3300 Eger, Hadnagy utca 6. földszint
Ügyfélfogadási időpontok:
Hétfő 9.00 - 12.00
Szerda 9.00 - 12.00
Péntek 9.00 - 12.00
Telefon: +36 36 416-660/105 mellék
E-mail: bekeltetes@hkik.hu
(személyesen és telefonon is)
Levélcím: 3300 Eger, Postafiók 440.
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által Működtetett Békéltető Testület
Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park. 8. III. emelet 303-304. szoba.
e-mail: bekeltetotestulet@iparkamaraszolnok.hu
telefon: 20/373-2570
Komárom-Esztergom Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület
Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefon: 06-34-513-010
Fax: 06-34-316-259
Email: bekeltetes@kemkik.hu
https://www.kembekeltetes.hu/
Nógrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület
Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány u. 9/A
Telefon: 06-32-520-860
Fax: 06-32-520-862
E-mail: nkik@nkik.hu
Web: www.nkik.hu
A Pest Megyei Békéltető Testület székhelye:
1055 Budapest, Balassi Bálint utca 25. IV/2.
Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
Telefon: 06-1-792-7881
Honlapunk: http://www.panaszrendezes.hu/homepage/index.php
vagy www.pestmegyeibekelteto.hu
Panasz elektronikus beadása:
PMKIK hivatali kapun keresztül
Pécs-Baranyai Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Baranya Megyei Békéltető testület
7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.,
telefon: +36-72/507-154, 20/283-3422
e-mail: info@baranyabekeltetes.hu
A Somogyi Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Somogy Megyei Békéltető testület
Címe: 7400 Kaposvár, Anna u. 6.
Telefon: 06-82-501-000, 06-82-501-026
e-mail cím: skik@skik.hu
www.skik.hu
Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület
Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefon: 06-42-420-180
Fax: 06-42-420-180
e-mail cím.: bekelteto@szabkam.hu
Tolna Megyei Békéltető Testület
Elnök: Mónus Gréta
Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.
Telefon: 06-74-411-661
Mobil: 06-30-664-2130
Fax: 06-74-411-456
E-mail: kamara@tmkik.hu, monus.greta@tmkik.hu
Vas Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület
Ügyfélfogadás: 9700 Szombathely, Rákóczi Ferenc u. 23.
hétfő: 8.00-18.00
kedd, szerda, csütörtök, péntek: 8.00-13.00
telefon: 06-94-312-356, 06-94-506-645
Pergel Bea Békéltető Testületi munkatárs
e-mail: bea@vmkik.hu
Dr. Kövesdi Zoltán Békéltető Testület elnöke
telefon: 30/9566-708
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a kialakult járványügyi helyzetre való tekintettel a Békéltető Testület ügyfélfogadása bizonytalan ideig szünetel.
Veszprém Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület
Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. Pf.: 220
Telefon: ügyfélfogadási időben: 06-88-814-121, a kamara titkársága: 06 88 814-111
Fax: 06-88-412-150
E-mail: info@bekeltetesveszprem.hu
Honlap: www.bekeltetesveszprem.hu
Zala Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület
Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.
Telefon: 06-92-550-513
Fax: 06-92-550-525
E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu
http://www.bekelteteszala.hu/
Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál:
Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz, mely a fővárosi, illetve az egyes Megyei Kormányhivatalok.
www.kormanyhivatal.hu
A vállalkozás székhelye szerinti fogyasztóvédelmi hatósághoz is fordulhat:
Pest Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Főosztálya
1088 Budapest, József körút 6.
fogyved@pest.gov.hu
+36 1 459 4911
Bírósági eljárás:
A fogyasztó jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.
A fogyasztó a keresetét beadhatja a lakóhelye szerint illetékes bírósághoz, vagy a vállalkozás székhelye szerint illetékes bírósághoz:
Pesti Központi Kerületi Bíróság
1055 Budapest, Markó u. 25.
1887 Budapest, Pf: 28.
+36 1 354 6000
pkkb.elnok@birosag.hu
adatkezeles_2021_01_01.pdf6. ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ
Mini-Manó Kft.
12574944-2-42
1149 Budapest, Nagy Lajos király útja 112.
Marketing célú adatkezelés igénybevételéhez
Bevezető
Jelen Adatkezelési Tájékoztató a(z) Mini-Manó Kft. (továbbiakban: Adatkezelő) direkt marketing szolgáltatásának igénybevételével (e-mailben, sms-ben, egyéb médián küldött reklám tartalmú levél) kapcsolatos személyes adatok adatkezelésére vonatkozik. A szolgáltatás részleteivel kapcsolatban, kérem, hogy tájékozódjon általános szerződési feltételeinkről szóló dokumentumban.
Az adatkezelésben érintett személy a www.minimano.hu elektronikus felületén, illetve más regisztrációs módon, (például papír alapú regisztráció) regisztrációjával kifejezi szándékát a(z) Mini-Manó Kft. által nyújtott szolgáltatás igénybe vételére.
A szolgáltatás igénybevételéhez elengedhetetlen a szükséges adatok megadása, amelynek célja részben törvényi kötelezettség (például: számla kiállításához szükséges adatok), részben pedig a szolgáltatás kielégítő teljesítése (például telefonszám és a szállítási cím).
Amennyiben az adatkezelésben Érintett személy úgy érzi, hogy a jelen Tájékoztatóban foglaltakon túlmenően további kérdése van, vagy a Tájékoztató valamely része számára nem egyértelmű, magyarázatra szorul, kérjük, hogy lépjen kapcsolatba a személyes adatok védelmének biztosításáért felelős kollégánkkal. Elérhetősége az alábbi e-mail címen: adatvedelem@minimano.hu. Az Érintett kérése esetén a kérelemben foglaltaknak megfelelően, minden esetben részletes tájékoztatást nyújtunk a kezelt személyes adatokról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, és az adatkezeléssel összefüggő tevékenységről.
Az adatkezelő személye
Név: Mini-Manó Kft.
Székhely: 1149 Budapest, Nagy Lajos király útja 112.
Cégjegyzékszám: 01-09-693214
Adószám: 12574944-2-42
Telefon: +36-1-251-31-26
E-mail cím: adatvedelem@minimano.hu
Weboldal: www.minimano.hu
Az adatkezelésben érintett személy
Mindenki, aki a(z) Mini-Manó Kft. elektronikus felületén, weboldalán regisztrál, velünk a kapcsolatot a szolgáltatás igénybevétele céljából felveszi, és adatait a regisztráció során megadja (továbbiakban: Érintett).
Az adatkezeléshez hozzájárulás
A regisztráció során az Adatkezelési Tájékoztató checkbox kipipálásával, a Tájékoztató elfogadásával ön egyértelmű és kifejezett hozzájárulását adja ahhoz, hogy cégünk az ön személyes adatait az Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltaknak megfelelően kezelje, valamint szolgáltatásaival és azzal összefüggő új információkkal kapcsolatban önt reklám tartalmú e-mailekben, sms-ben, levélben felkeresse, mindaddig, amíg hozzájárulását vissza nem vonja.
Adatkezelő nem küld kéretlen reklámüzenetet, és az Érintett indokolás nélkül, bármikor, ingyenesen leiratkozhat az ajánlatok küldéséről, vagyis adatkezelési hozzájárulását korlátozás nélkül visszavonhatja, az Adatkezelő címére küldött email vagy papír alapú értesítéssel. Ebben az esetben Adatkezelő az Érintett minden - a reklámüzenetek küldéséhez szükséges - személyes adatát törli nyilvántartásából és további reklámajánlataival nem keresi meg.
Az adatkezelés elvei
A szolgáltatás igénybevételéhez kapcsolódó adatkezelést az Adatkezelő az érintettek magánszférájának védelme és tiszteletben tartása érdekében a vonatkozó hatályos jogszabályok szerint, így különösen
- az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvénnyel (Infotv.), valamint
- a 2018.05.25-től alkalmazandó - az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (2016. április 27.) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról (általános adatvédelmi rendelet, továbbiakban: GDPR)
- a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. törvény, valamint
- a kutatás és a közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név- és lakcímadatok kezeléséről szóló 1995. évi CXIX. törvénnyel összhangban kezeli.
Jelen Adatkezelési Tájékoztatóban használt kifejezéseket az Infotv., valamint a GDPR értelmező rendelkezései között meghatározott fogalmak szerint kell értelmezni.
Az Adatkezelő kizárólag az Érintett jelen Adatkezelési Tájékoztatóban felsorolt személyes adatait kezeli a célhoz kötöttség elvének megfelelően, kizárólag oly módon, annyi ideig és arra a célra, amelyet jelen Adatkezelési Tájékoztató ismertet, és amelyhez az Érintett a regisztrációkor hozzájárulását adta.
Adatkezelő vállalja, hogy amennyiben megváltoztatja a személyes adatok kezelésére vonatkozó célját, elveit és/vagy gyakorlatát, ezekről a változásokról értesíti az adatkezelésben érintett személyeket, hogy mindig pontosan ismerjék az érvényes adatkezelési elveket és gyakorlatot. Az adatkezelő ezzel vállalja, hogy jelen Adatkezelési Tájékoztató mindig a ténylegesen alkalmazott elveket és a valóságos gyakorlatot tükrözi.
Ha a személyes adatokat olyan módon szeretnénk felhasználni, hogy ez a felhasználási mód eltérne a személyes adatok gyűjtésekor meghirdetett elvekkel és célokkal, akkor előzetesen e-mailen keresztül értesítjük az Érintetteket, akiknek felajánljuk azt a lehetőséget, hogy eldönthessék, hozzájárulnak-e az új feltételek mentén is személyes adataik korábbiaktól eltérő módon történő kezeléséhez.
Tájékoztatjuk, hogy személyes adatainak kezelése során automatizált adatfeldolgozással hozott döntésre nem kerül sor.
Adatbiztonság
Az adatkezelő annak érdekében, hogy a megadott személyes adatok biztonságát az adatkezelés teljes szakaszában biztosítsa, minden szükséges technikai és szervezési intézkedést megtesz. Az adatok feldolgozása informatikai eszközökkel történik. Az adatok kimentése és továbbítása (például az eljáró hatóság felé), kizárólag arra felhatalmazott adatkezelő által történik, adattovábbítási nyilvántartásban rögzítve. A kialakított szabályozás minden tevékenységet visszakereshetően dokumentál. Az adatkezelő e tevékenysége során adatfeldolgozót vesz igénybe.
Az adatkezelés célja
- gazdasági reklámüzenetet is tartalmazó elektronikus hírlevelek (reklám tartalmú e-mail, sms, levél) küldése az Adatkezelő tevékenységével, szolgáltatásával kapcsolatban, tájékoztatás az információkról, termékekről, rendezvényekről, akciókról, termék visszahívásokról, törekedvén arra, hogy az adatkezelésben érintett személy számára releváns, őt érdekelhető információt, vagy tájékoztatást kapjon.
Az adatkezelés megnevezése
Az Érintett által megadott személyes adatok kezelése, amennyiben elektronikus rendszerben érkezik, akkor azt kizárólag elektronikus formában, míg offline formában érkező adatok mind offline, mind elektronikus úton tárolódnak, és rögzítésre kerülnek.
Az adatkezelés jogalapja
Az adatkezelésre a regisztrációt követően kerül sor, elektronikus feliratkozás esetén a checkbox (jelölőnégyzet) kipipálásával, az Érintett kifejezett és önkéntes hozzájárulása alapján. Offline adatmegadás esetén a saját kézzel aláírt regisztrációs lapok és az azon szereplő adatkezelési célok képeznek jogalapot az adatkezelésre.
A kezelt adatok köre
Cégek esetében:
- Név
- Cégnév
- Cím
- Székhely
- Adószám
- Email cím
- Képviselő neve
- Telefonszám
Magánszemélyek esetében:
- név
- cím
- e-mail cím
- telefonszám
Önkéntes alapon a szülő vagy gyám kibővítheti, és ezzel felhatalmazhatja az adatkezelőt 18 év alatti gyermeke adataival (Név, születési idő, gyermek neme), vagy tájékoztatást adhat a várandósság idején a gyermek várható születéséről.
A szülés várható dátumát és a születés valós idejével kapcsolatos adatokat érzékeny, különleges adatként kezeljük, az erre vonatkozó szabályok szigorú betartásával.
Amennyiben szolgáltatási oldalunkon online fizetésre kerül sor, a fizetéshez szükséges adatait (pl. hitelkártya számát) a pénzintézeti szolgáltató elektronikus felülete kezeli, mi csak a vásárlás tényét bizonyító tranzakció azonosítószámot tároljuk, ami egyedi azonosításra nem alkalmas.
Tájékoztatjuk, hogy minden esetben, amikor személyes adatokat kérünk, szabadon dönthetnek arról, hogy megadják- e a kért információt. Meg kell azonban jegyezni, hogy amennyiben valaki nem adja meg a kért adatot, előfordulhat, hogy nem tudja teljes mértékben az adott szolgáltatást igénybe venni (például a szállítási cím elengedhetetlen a kiszállításhoz).
A személyes adatok, és egyéb adatok valódiságáért, pontosságáért kizárólag az Érintett tartozik felelősséggel.
Az Adatkezelő különös tekintettel jár el érzékeny (különleges) adatok esetén, és kijelenti, hogy például - de nem kizárólagosan – nem gyűjt adatot: faji eredetre, nemzetiségi és etnikai hovatartozásra, politikai véleményre, vallásos vagy más meggyőződésre, kóros szenvedélyre, szexuális életre, valamint büntetett előéletre vonatkozóan.
Az adatok forrása
Az Érintett által a regisztráció során, valamint a szolgáltatás igénybevétele közben az Adatkezelő online felületén megadott adatok. Papír alapú regisztráció során a regisztrációs űrlap kitöltése közben megadott adatok.
Az Adatkezelő weboldalának süti kezelése
Weboldalunk süti kezelésének részletei megtalálhatók az oldalon elhelyezett részletes cookie tájékoztatóban. A részletekért kérjük, keresse fel honlapunkat.
Az adatkezelés időtartama
- A megadott személyes adatait mindaddig tároljuk, amíg hozzájárulását az Érintett vissza nem vonja.
- Hozzájárulását bármikor visszavonhatja, a már fent említett módokon.
- Amennyiben vásárlásra is sor kerül, a számla kiállításával kapcsolatos adatait a törvényi kötelezettség teljesítése érdekében, a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény alapján az utolsó számla kiállítási évét követő 8. év végéig tároljuk.
Kik ismerhetik meg a megadott személyes adatokat?
A megadott adatokat kizárólag az Adatkezelő ismerheti meg, valamint munkakörével összefüggésben az Adatkezelővel foglalkoztatásra irányuló jogviszonyban lévő kolléga, például: rendszergazda, értékesítő, ügyvezető. Személyes adatait harmadik személynek – törvényi kötelezettség esetét kivéve – nem adjuk át.
Adattovábbítás
Adatkezelő a szolgáltatás igénybevételével kapcsolatos személyes adatait harmadik személyek részére nem továbbítja, kivételt képez ez alól a futárszolgálat vagy a házhozszállítás folyamatát intéző vagy végző személy a tranzakció lebonyolítása idejéig vagy idejében. Átadásra kizárólag a sikeres lebonyolításhoz elengedhetetlenül szükséges adatok, mint például név, cím, telefonszám, emailcím kerülnek. Azonban bíróság, ügyészség, nyomozó hatóság, közigazgatási hatóság, a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság, illetve jogszabály felhatalmazása alapján más szervek megkereshetik tájékoztatás adása, adatok közlése, átadása végett. E szervek megkeresése alapján, a megkereső által a pontos cél és az adatok körének megjelölése mellett az adatkezelő rendelkezésre bocsátja a megkeresés céljának megvalósításához elengedhetetlenül szükséges személyes adatokat.
Adatfeldolgozás
1. Adatfeldolgozó által ellátott tevékenység: Különböző extra funkciók (pl. hírlevél-küldés) használata.
2. Adatfeldolgozó megnevezése és elérhetősége:
M.I. Solution Kft.
2045 Törökbálint, Hosszúrét u. 1.
06 20/362-8289
info@miclub.hu
3. Az adatkezelés ténye, a kezelt adatok köre: A szolgáltatás használata során az érintett által megadott valamennyi személyes adat.
4. Az érintettek köre: A weboldalt használó valamennyi érintett.
5. Az adatkezelés célja: Az adatfeldolgozó által nyújtott szolgáltatások működtetése a weboldalon.
6. Az adatkezelés időtartama, az adatok törlésének határideje: Az adatkezelő és az adatfeldolgozó közötti megállapodás megszűnéséig, vagy az érintettnek az adatfeldolgozó felé intézett törlési kérelméig tart az adatkezelés.
7. Az adatfeldolgozás jogalapja: a Felhasználó hozzájárulása, a GDPR 6. cikk (1) bekezdés a) és c) pontja, illetve az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 13/A. § (3) bekezdése.
8. Az adatfeldolgozó tevékenysége: A http://www.minimano.hu Mini-Manó webáruház a jobb ügyfél élmény és az eredményesebb tájékoztatás érdekében az M.I. rendszerét használja (M.I. Solution Kft., Magyarország, 2045 Törökbálint, Hosszúrét utca 1., www.miclub.hu), mely az Ön számítógépén tárolt szöveges fájlokat alkalmaz (sütik). Ezek a sütik eltárolják a webáruházunk felületén történt tevékenységét (kattintások). Az általunk használt szoftver és a sütik segítségével tudjuk megbecsülni, hogy Önt melyik termékünk, vagy szolgáltatásunk érdekelheti, ami segít nekünk abban, hogy Önnek olyan tartalmú emailt küldhessünk automatizáltan, mely informatív és arról szól, ami Önt érdekelheti. Amennyiben nem szeretne ilyen típusú leveleket kapni, illetve nem szeretné, hogy az Ön tevékenységét ilyen céllal kövessük, kérjük bármelyik levél láblécében levő “leiratkozás” feliratra kattintva azonnal leáll mind az automatán előállított levelek küldése, mind az Ön-, webáruházunkban történő tevékenységének nyomonkövetése.
Ezen túl webáruházunk felületén történő böngészés során kizárólag olyan sütit helyezünk el a gépén, mely a marketingünk optimalizálásához segít hozzá és semmilyen esetben sem köthetőek az így gyűjtött adatok egy konkrét személyhez.
Az érintett adatkezeléssel kapcsolatos jogai, jogorvoslati lehetőségei
Az adatkezeléssel kapcsolatos, jelen Adatkezelési Tájékoztatóban ismertetett jogokkal, jogorvoslati lehetőségekkel az Érintett a személyazonosságának és az adattal való kapcsolatának igazolása esetén élhet. Vagyis az Érintett személyt az Adatkezelőnek azonosítani kell tudnia, a visszaélések elkerülése végett, az Érintett személyes adatainak védelme érdekében.
Tájékoztatáshoz való jog
Az Érintett bármikor jogosult tájékoztatást kérni a kezelt, rá vonatkozó személyes adatokról. Az Érintett kérelmére az Adatkezelő tájékoztatást ad az Érintettre vonatkozó, kezelt személyes adatokról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, az esetleges adattovábbítás jogalapjáról és címzettjéről. Az adatkezelő köteles a kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, legfeljebb 25 napon belül, közérthető formában, az érintett erre irányuló kérelmére írásban megadni a tájékoztatást.
Az adathordozhatósághoz való jog
Az érintett jogosult arra, hogy a rá vonatkozó, az általa rendelkezésre bocsátott személyes adatait tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban megkapja Adatkezelőtől.
Adatok helyesbítése, törlése, korlátozása (zárolása)
Az Érintett bármikor módosíthatja vagy kérelmezheti személyes adatainak helyesbítését, törlését (a kötelező adatkezelés kivételével) vagy zárolását az Adatkezelő elérhetőségein.
Az Adatkezelő törli az Érintett Hírlevél szolgáltatással kapcsolatban kezelt személyes adatait, ha azok kezelése jogellenes; az adatkezelés célja megszűnt; vagy az adatok tárolásának törvényben meghatározott határideje lejárt; azt a bíróság vagy a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság elrendelte; vagy ha az adatkezelés hiányos vagy téves - és ez az állapot jogszerűen nem orvosolható -, feltéve, hogy a törlést törvény nem zárja ki.
Értesítési kötelezettség
Az adatkezelő minden olyan címzettet tájékoztat valamennyi helyesbítésről, törlésről vagy adatkezelés-korlátozásról, akivel, illetve amellyel a személyes adatot közölték. Az érintettet kérésére az adatkezelő tájékoztatja e címzettekről.
A valószínűsíthetően magas kockázattal járó adatvédelmi incidens bekövetkezése esetén az adatkezelő indokolatlan késedelem nélkül tájékoztatja az érintettet (a felügyeleti adatvédelmi hatóságot pedig 72 órán belül). Az adatvédelmi incidens a biztonság olyan sérülése, amely a személyes adatok megsemmisítését, elvesztését, megváltoztatását, jogosulatlan közlését vagy az azokhoz való jogosulatlan hozzáférést eredményezi.
Tiltakozás személyes adat kezelése ellen
Az Érintett tiltakozhat személyes adatainak kezelése ellen,
- ha a személyes adatok kezelése vagy továbbítása kizárólag az adatkezelőre vonatkozó jogi kötelezettség teljesítéséhez vagy az adatkezelő, adatátvevő vagy harmadik személy jogos érdekének érvényesítéséhez szükséges (kötelező adatkezelés kivételével)
- ha a személyes adat felhasználása vagy továbbítása közvetlen üzletszerzés, közvélemény-kutatás vagy tudományos kutatás céljára történik; valamint
- valamely törvényben meghatározott egyéb esetben.
Ha az adatkezelő az Érintett tiltakozásának megalapozottságát megállapítja, az adatkezelést megszünteti, és az adatokat zárolja.
Jogorvoslat
Ha az Érintett úgy ítéli meg, hogy személyes adatainak kezelésével kapcsolatos jogsérelem érte, kérdéseivel és jogorvoslatért fordulhat az Adatkezelőhöz a fent megadott elérhetőségeken. Továbbá vizsgálatot kezdeményezhet a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál, melynek elérhetősége: Cím: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C., honlap: www.naih.hu, telefon: +36-1-3911400, e-mail cím: ugyfelszolgalat@naih.hu. Valamint fordulhat közvetlenül a lakóhelye szerint illetékes törvényszékhez.
7. A VÁSÁRLÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁS JOGA
A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 1. sz. melléklete alapján:
Elállási/Felmondási jog
Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.
Az elállási/felmondási határidő az
- a) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén: „a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap elteltével jár le”;
- b) termék adásvételére irányuló szerződés esetében: „attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.”;
- c) több termék szolgáltatásakor: „attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó terméket átveszi.”;
- d) több tételből vagy darabból álló termék szolgáltatásakor: „amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó tételt vagy darabot átveszi.”; e) termék meghatározott időszakon belüli rendszeres szolgáltatására vonatkozó szerződés esetében: „attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy átveszi az első terméket.”
Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: Mini-Manó Kft. Székhely: 1149 Budapest, Nagy Lajos király útja 112. Email: rendeles@minimano.hu, Fax: 06-1/251-0127
Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.
Az elállás/felmondás joghatásai
Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
Az átvett terméket Ön köteles számunkra indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli.
Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
Önt terheli annak bizonyítása, hogy az elállási jogot a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározottak szerint gyakorolja.
Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő időpontban történik, úgy az utoljára szolgáltatott termék, illetve több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített tételnek vagy darab kézhezvételtől számított 14 napon belül élhet az elállási joggal.
A Vásárlót megillető elállási és felmondási jog alól kivételek:
- a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
- olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, a 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
- olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
- romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
- olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
- olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
- olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;
- olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;
- lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
- hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;
- nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;
- lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;
a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozása fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti a 20. § szerinti jogát.
8. A FELELŐSSÉG KORLÁTOZÁSA:
8.1 A Mini-Manó online áruházban való vásárlás feltételezi a Vásárló részéről az Internet lehetőségeinek és korlátjainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra.
8.2 A Mini-Manó online áruház semmilyen módon nem felelős az alábbiakért, bármilyen módon is következtek be:
- Az Interneten küldött, vagy fogadott bármilyen adat.
- Bármilyen működési hiba a hálózaton, ami akadályozza a Mini-Manó online áruház normális működését és a vásárlást.
- A kommunikációs eszközök vagy a vonal meghibásodása.
- Bármilyen elektronikus levél vagy adat elvesztése.
- Bármely szoftver nem megfelelő működése.
- Bármilyen programhiba, abnormális esemény vagy technikai hiba következményei.
8.3 A Mini-Manó online áruház nem vonható felelősségre semmilyen kárért, ami az áruházhoz való csatlakozás miatt következett be. Egyedül a vásárló felelős az áruházhoz való csatlakozásért és a weblapon történő vásárlásáért.
8.4 A vevő felelőssége felmérni azt, hogy hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatait a behatolóktól.
8.5 A Mini-Manó online áruház bármikor értesítés nélkül megváltoztathatja a vásárlás feltételeit, kötöttségek nélkül módosíthat bármilyen árat vagy határidőt. A változás a weblapon történő megjelenés időpontjától lép életbe.
8.6 A Mini-Manó online áruház szabadon érvénytelennek nyilváníthatja a rendelését és törölheti a regisztrációját annak, aki bármilyen formában megsérti a szabályokat. A Vásárló nem jogosult fellebbezni a döntés ellen.
9. EGYÉB RENDELKEZÉSEK:
9.1 A www.minimano.hu weboldalon található képek és szövegek a Mini-Manó Kft. szellemi tulajdonát képezik. Azok részben vagy egészben történő nyilvános felhasználása kizárólag a Mini-Manó Kft. írásos felhatalmazásával lehetséges. Az illetéktelen felhasználás jogi következményeket von maga után!
9.2 Az online értékesítésekre vonatkozó hatályos jogszabály:
45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről
A minimano.hu tárhelyszolgáltatója:
Cégnév: WEB200 Internet Média Kft.
Székhely: 7400 Kaposvár, gróf Apponyi Albert u. 17.
Telephely: 7400 Kaposvár, gróf Apponyi Albert u. 17.
Telefonszám: +36-30-8280000
Postázási cím: 7400 Kaposvár, gróf Apponyi Albert u. 17.
E-mail: info@web200.hu
Ügyfélszolgálat
Tel.: | +36 30 335 4243 |
Cím: | 1149 Budapest, Nagy Lajos Király útja 112. |
E-mail: | info@minimano.hu |
Rendelések | rendeles@minimano.hu |
nyitvatartás, nyitvatartas, nyitva tartás
NYITVATARTÁSUNK
Hétfő - Szombat: 10:00 – 19:00
Vasárnap: 10:00-15:00
ÜNNEPI NYITVATARTÁSUNK
Április 1. 10:00-19:00
Április 2. ZÁRVA
Április 3. 10:00-19:00
Április 4-5: ZÁRVA
Mini-Manó Babacentrum Bababolt nagyobb térképen való megjelenítése